Wysyłamy zamówienia jak zwykle

Mój koszyk

0 item(s) - 0,00 zł
Nie masz produktów w koszyku.

0

Mój koszyk

0 item(s) - 0,00 zł
Nie masz produktów w koszyku.

0

Reklamacja & gwarancja

REKLAMACJA &  GWARANCJA

 

Pełne brzmienie w języku czeskim można znaleźć klikając w link: https://www.gizmania.cz/complaints

 

Długa opowieść w skrócie:

W ramach UE konsumentowi przysuguje prawo do reklamacji dowolnego produktu w terminie do 24 miesięcy od dnia nabycia towaru.

Prawo konsumenta do zgłoszenia reklamacji produktu nie jest tożsame z gwarancją producenta.

Okresu 24 miesięcy nie można mylić z okresem trwałości towaru, czyli okresem, w trakcie którego przy właściwym używaniu i właściwej pielęgnacji, w tym konserwacji, towar może ze względu na swoje właściwości, przeznaczenie i różnice w intensywności użytkowania wytrzymać. 

Trwałość towaru przeznaczonego do uprawiania sportów ekstremalnych przejawia tendencję do zużycia w wyniku standardowego użytkowania.

Sposób postępowania z produktami ma ogromny wpływ na ich trwałość. O tym, w jaki sposób postępować z produktami i jak przedłużyć ich trwałość, można przeczytać w zakładce Scootpedia (tekst wyłącznie w języku angielskim). 

W przypadku uzasadnionej reklamacji (np. złamana kierownica), która zostanie złożona w okresie do 6 miesięcy od daty nabycia towaru, klientowi zostanie zaoferowany nowy produkt lub zwrot pieniędzy.

W przypadku, gdy klient złoży reklamację po upływie 6 miesięcy i będzie przekonany, że produkt był używany właściwie i chodzi o wadę produkcyjną produktu, która istniała już w momencie zakupu nowego produktu, klient musi udokumentować swoje twierdzenie świadectwem strony trzeciej, czyli rzeczoznawcy sądowego.

Sposób składania reklamacji:

1)    Należy sfotografować produkt z każdej strony.

2)    Ze zdjęć musi jasno wynikać, o jaki produkt / markę chodzi. W przypadku reklamacji np. decku nie wystarczą zdjęcia tylko uszkodzonego miejsca, ale należy sfotografować cały deck, łącznie ze szczegółami uszkodzonego miejsca.

3)    Wraz z reklamacją należy przedłożyć dokument potwierdzający zakup towaru, czyli fakturę, dokument potwierdzający płatność, itp.

4)    Wszystkie powyższe informacje należy wysłać na adres mailowy info@gizmania.cz.

5)    Mail można oczywiście napisać w języku ojczystym.