Gwarancja zwrotu pieniędzy

W Gizmania dysponujesz terminem 60 dni (licząc od dnia otrzymania towaru), aby odesłać nieużywane artykuły i poprosić o wymianę lub zwrot pieniędzy.

NIE PRZYJMUJEMY zwrotów w następujących przypadkach:
  • Artykuł nosi widoczne ślady użycia.
  • Artykuł został uszkodzony lub zabrudzony.
  • Opakowanie zostało utracone, wyrzucone lub uszkodzone.
  • Artykuł został uszkodzony podczas dostawy z powodu nieodpowiedniego opakowania.
  • Artykuł został odesłany po upływie 60 dni od dostawy (termin upływa w dniu, w którym wysyłasz artykuł, a nie w dniu, w którym go otrzymujemy).
  • Brak faktury (lub innego dowodu zapłaty).
Na jaki adres mam odesłać artykuł?

GIZMANIA
Bubenské nábřeží 306/13, Hala č. 11
Praha 7 – Holešovice
170 00

Ważne: nie naklejaj taśmy klejącej lub etykiety bezpośrednio na opakowanie produktu, gdyż może to spowodować jego uszkodzenie i sprawić, że produkt stanie się niezdatny do odsprzedaży.

W jakim terminie realizowane są zwroty artykułów?

Zwracamy pieniądze/wysyłamy nowe artykuły po otrzymaniu odsyłanych produktów.

Odnośnie zwrotu pieniędzy: jeśli płatność została dokonana przelewem, prosimy o ponowne podanie kodów IBAN i SWIFT.

Koszty wysyłki związane ze zwrotem towaru ponosi klient.